button print grnw20 5 alimente pentru un ten sanatos si luminos

Cine iubeste tenul ofilit si intunecat? Nimeni. Insa cei mai multi oameni cred ca tenul se intretine doar la exterior, printr-o rutina speciala de îngrijire a pielii. In fapt, obiceiurile alimentare nesanatoase pot anula orice efort de ingrijire la exterior a pielii.

Pielea este  la urma urmei un organ pe care corpul nostru il folosește pentru a elibera toxinele.

Alimentele procesate il saboteaza, în timp ce antioxidantii, vitaminele, mineralele și produsele proaspete sustin fermitatea si luminozitatea pielii din interior.

salata ten luminos 300x200 5 alimente pentru un ten sanatos si luminos

Iata 5 alimente care mentin sanatatea și redau strălucirea pielii:

1. Rucola
Cu frunze de culoare verde închis, rucola este o sursă excelentă de vitamina A si sulf, doua ingrediente esentiale pentru o piele superba. Clorofila frunzelor de rucola este de asemenea un detoxifiant puternic. Prepara-ti  chiar acum o salata pe pat de rucola (de preferat sa fie crescuta organic),   impreuna cu urmatoarele alimente din această listă! Va fi o desfatare culinara si un remediu pentru o piele stralucitoare in acelasi timp.

2. Semintele de dovleac
Semințele de dovleac au un puternic efect de înfrumusețarea a pielii, datorita bogatiei de minerale care sustin fermitatea si tineretea tenului: zinc, acizi grasi esentiali, inclusiv Omega 3, Omega 6, Omega 9. Ca și semințele de cânepă, acestea ajuta la reducerea inflamatiei in organism. Încearca să le presari in salate sau piureuri.

3. Ridichile
Inflacaratul avocat al alimentatiei sanatoase, David Wolfe, spune ca acestea sunt cele mai mari sustinatoare ale tenului. Ridichile conțin un număr de minerale si compusi importanti pentru piele. Sunt bogate in sulf, siliciu si vitamina C, care lucrează împreună pentru a crea o piele stralucitoare prin stimularea colagenului, precum și prin stimularea sistemului circulator.

4. Avocado
Acest fruct cremos ofera o doza mare de vitamine. Atunci cand avocado este insotit de un aliment bogat in carotenoide, cum ar fi tomatele, morcovii sau ardeii, acesta vă poate ajuta să asimilati in organism cu până la cinci ori mai mult licopen din antioxidanti si beta-caroten.

5. Semintele de cânepă
Aceste semințe mici sunt compuse dintr-o cantitate mare de proteine, inclusiv acizi si sulf, purtătoare de aminoacizi precum cisteina, metionina și cistina – compusi chimici naturali folositi pentru a construi un par, mușchi, piele si unghii puternice. Semintele de canepa contin, de asemenea, raportul ideal de omega 3 si omega 6, acizi grași (1:3), și includ chiar și omega 9, care sunt antioxidanti puternici, cu proprietăți anti-inflamatorii. Inflamatia este cauza multora dintre problemele pielii, inclusiv a petelor si a ridurilor, astfel încât adăugarea de semințe de cânepă in alimentatia zilnica poate ajuta la reducerea sau prevenirea acestor probleme ale pielii.

Autor: MARIA GUADAGNO via bombshellblueprint.com
Adaptare:

Tagged with:
 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Anunta-ma prin e-mail cand apar alte comentarii. Poti urmari comentariileAboneaza-te fara sa comentezi..

SEO Bloguri, Bloggeri si Cititori Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.
Mai multe despre Alimentatie
nutritie-copii-sfaturi-nutritionist-pediatru
10 alimente pe care experţii nutriţionişti nu le dau copiilor lor

Dacă nu ţii prea mult la sănătatea ta sau eşti prea "ocupat" şi "stresat" ca să fii atent şi la...

Închide